Projektseite Volksmärchen Sagen Geschichten Etnologie Beriche © Arpa data
Textbreite
Schriftgröße
Kapitel 

Schweizerisches

Sagenbuch.


Nach

müdlichen Ueberlieferungen, Chroniken und andern gedrukten and handschriftlichen Quellen herabgegeben


und mit

erläuternden Anmerkungen begleitet von


C. Kohlrusch.

Leipzig,

Rob. Hoffnann

1854.


11. Die Bergli -Ateren.


Der Kanton Glarus, historisch-geographisch-statistisch geschildert. S. 314.

ES ischt e Mal e fährede Schueler i Bergli ufe chu und ine Hütte g 'gange. Es wird schätz kei ryche gsi si (si chänd nu ander Lüt rych mache), drum het er dem Sann etis



Schw.Sagebuch-238 Flip arpa

z'Esse gheuschet, der Gottswille. Aber der Sann isch e Berte Dingeler gsi und het gseit: chum mer ab d 'Chilbi, du Skolch. Uf das gat der Schueler i Chräuchthel übere -n-und tänkt : sine gänds mer da au nüt ? Aber die i Chräuchtel heid em g'gi so viel er het möge, Schotte -n- und Ziger und vum überbliebne Fänz und heidne gfraget, ob er well übernacht Abem z'Nacht sitzet der Sann und der Zusänn und d'Chnecht mit dem Schueler um d's Für umme und heid Churzwyl. Der Schueler seit: E schünen Alp gits doch wyt umme keine as Chräuchthel. Mer meinteds au, seit der Sänn, wämmer nu nüd mit dene 'Tunstigsatere plaget wäre. Die Chöge byßed d's Beh id Bei und suged de Chüene d'Mich ußem Uter use. Das Ertigist ist, daß die i Bergli kei heid. So? heid sie kei danne? fraget der Schueler. Sußt seit er nut. Aber um Morged ist er uf-ne Büchel ufe gftande und het allerlei Faxe g'macht und Ring g'schlage und d'Atere us Chräuchthel i Bergli übere b'bannt, as men- jez i Chräuchthel kei meh gseht und all überänne sind.

Vergl. Kanton Freiburg, No. 18. S. 158.
Copyright: arpa, 2015.

Der Text wurde aus der Märchen-, Geschichten- und Ethnien-Datenback von arpa exportiert. Diese Datenbank wurde dank Sponsoren ermöglicht. Es würde uns freuen, wenn wir mit Ihrer Hilfe weitere Dokumente hinzufügen können.
Auch bitten wir Sie um weitere Anregungen in Bezug auf Erweiterungen und Verbesserungen.
Im voraus Dank für die Mithilfe. Spenden können Sie unter In eigener Sache

Ihr arpa team: www.arpa.ch Kontakt